1. Home
  2. /
  3. Verzending en garantie

Verzending en garantie

Wat zijn de verzendmogelijkheden?
Tijdens het afrekenproces kunt u kiezen of u de bestelling wil laten thuis bezorgen, of dat u de bestelling op komt halen bij onze winkel:
Faunaland Kloosterman
Prinsenstraat 30
7721 AJ Dalfsen

Hoe snel krijg ik mijn bestelling?
De leveringssnelheid is afhankelijk van welke verzendmethode u heeft gekozen.

Bezorgen op een adres door DPD
Bestellingen worden door ons verzonden via DPD. Het afleveradres kunt u ingeven in de betaalprocedure. Wordt uw pakketje aangeboden en bent u niet thuis? Dan wordt het pakketje naar een zo geheette Parcelshop van DPD gebracht en heeft u tot 7 werkdagen de mogelijkheid om deze op te halen. Indien dit niet gebeurt zal het pakket naar ons terug worden gestuurd en bent u aansprakelijk voor eventuele kosten.
Als u na enkele dagen nog steeds uw bestelling niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op door een email te sturen naar info@bukkumhengelsport.nl. Vergeet niet om ook uw ordernummer te vermelden, zodat we u snel kunnen helpen.

Afhalen bij Faunaland Kloosterman
Als u de bestelling het liefst bij onze winkel komt ophalen is dat uiteraard mogelijk. Indien de bestelling op voorraad is ligt deze direct voor u klaar, als dat niet het geval is wordt uw bestelling zo snel mogelijk naar onze winkel verzonden. Houd rekening met een levertijd van circa 4 werkdagen (afhankelijk van de leverancier). Als u naenkele dagen nog niet hebt vernomen wanneer u uw bestelling kan komen afhalen, neem dan contact met ons op door een email te sturen naar info@bukkumhengelsport.nl. vergeet niet om ook uw ordernummer te vermelden, zodat we u snel kunnen helpen.

Wat betaal ik aan verzendkosten?
Wilt u een bestelling afhalen bij onze winkel? Dan betaalt u uiteraard geen verzendkosten. Binnen Nederland bedragen de verzendkosten voor verzending via DPD € 2,95 per bestelling, vanaf een aankoopbedrag van € 30,- worden er geen verzendkosten berekend. De verzendkosten naar landen binnen Europa zijn vanaf € 4,95 ,ongeacht het orderbedrag.

Kan ik een bezorgdag aangeven?
Dit is bij ons zeker mogelijk! U kunt kiezen welke dag voor u het beste uitkomt om de bestelling thuis bezorgd te krijgen, hier kunt u tijdens het afrekenproces voor kiezen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Dan wordt het pakketje een Parcelshop van DPD gebracht waar u tot 7 werkdagen de mogelijkheid heeft deze op te halen. Indien dit niet binnen de 7 werkdagen gebeurd zal het pakket naar ons terug gestuurd worden en bent u aansprakelijk voor eventuele (verzend) kosten.

Mijn order, of een gedeelte van mijn order, is niet geleverd binnen de opgegeven levertijd?
Op de webshop spreken we van indicatieve levertijden. Bestelt u op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 10:00 uur dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden. Heeft u uw bestelling niet binnen 1 werkdag ontvangen, dan willen we u vriendelijk verzoeken nog een dag af te wachten. Elke bestelling krijgt een Track & Trace nummer waarmee wij de zending kunnen traceren. Bij verzending via post kunnen er vertragingen optreden. Als u na enkele dagen uw bestelling nog niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op door een email te sturen naar info@bukkumhengelsport.nl. Vergeet niet om ook uw ordernummer te vermelden zodat we u snel kunnen helpen.

Garantie

Voor alle gebreken van artikelen die optreden tijdens de wettelijk bepaalde garantietermijn kunt u aanspraak doen op de garantie. Wettelijke garantie betekent dat u recht heeft op een deugdelijk product. Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dat niet het geval is, kunt u het retourneren. Voor het grootste deel van ons assortiment geldt fabrieksgarantie van maximaal 2 jaar. Om te informeren of voor de door u bestelde producten ook fabrieksgarantie geldt, kunt u contact met ons opnemen door een email te sturen naar info@bukkumhengelsport.nl.

Aansprakelijkheid
Wij, Bukkum Hengelsport, zijn aansprakelijk voor uw bestelling tot het moment dat u deze in ontvangst neemt en/of tekend voor ontvangst. Op het moment dat u de bestelling in ontvangst hebt genomen, vervalt vanaf onze kant alle aansprakelijkheid. Als u de bestelling retour wenst te sturen, zijn wij niet aansprakelijk voor eventuele schade of verlies van de bestelling (producten) tot het moment dat wij deze in ontvangst hebben genomen en/of getekend hebben voor ontvangst.

Menu